تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734400
شناسه : 3734400
تاریخ :
پیام نماینده ولی‌فقیه و استاندار همدان در پی شهادت اسماعیل هنیه اقتصاد ایران: همدان- آیت‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان و قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس پیام مشترک منتشر کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام مشترک آیت‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان و قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت برادر مجاهد و ایثارگر، دکتر حاج اسماعیل هنیه، را به ملت مقاوم و سربلند فلسطین، جبهه مقاومت اسلامی و تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض می‌نمائیم.

مجاهد شهید، با عشقی سرشار به جهاد فی سبیل الله، به فوز عظیم شهادت نائل آمد و نام خود را در تاریخ پرافتخار جبهه مقاومت اسلامی جاودانه ساخت.

صهیونیست‌های جنایتکار و خونخوار بدانند که جریان مقاومت وابسته به شخص نیست و مستمر خواهد بود و خون پاک شهیدانی چون حاج اسماعیل هنیه، بذرهای مقاومت و پایداری را در دل‌های آزادی‌خواهان می‌نشاند و صدها و هزاران مجاهد دیگر را برای مبارزه با ظلم و ستم برمی‌انگیزد.

این خون‌های مقدس، زنجیره‌ای از قیام و انقلاب علیه جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و باند جنایتکار آن را رقم می‌زند که هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد.

ملت قهرمان و سرافراز فلسطین که با پرورش مردان بزرگ و شجاعی همچون شهید هنیه، همواره در صف مقدم مبارزه با استبداد و ظلم ایستاده است، مایه افتخار و الهام‌بخش همه آزادی‌خواهان جهان است.

این ملت مقاوم، با تقدیم عزیزان خود، ثابت کرده است که هرگز از راه حق و عدالت باز نخواهد گشت و تا آخرین نفس برای آزادی و کرامت انسانی خواهد جنگید.

این‌جانبان این مصیبت بزرگ را به محضر مقام‌معظم‌رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده محترم آن شهید عزیز، ملت قهرمان فلسطین و همه مبارزان راه آزادی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح بلند شهید بزرگوار اسماعیل هنیه، علو درجات را مسئلت می‌نمائیم.