تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3734386
شناسه : 3734386
تاریخ :
بررسی ۳ گزینه جدید پس از ناکامی دوباره در جذب عطیه‌الله اقتصاد ایران: باشگاه پرسپولیس بار دیگر از جذب یحیی عطیه‌الله ناامید شده و سراغ بررسی گزینه‌های جدید رفته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس پس از جدایی عبدالکریم حسن به شدت دنبال جذب یک گزینه خارجی در پُست دفاع چپ است و شنیده می‌شود بحث حضور یحیی عطیه‌الله در پرسولیس به طور کامل منتفی شده است.

عطیه‌الله که گزینه اصلی پرسپولیسی‌ها در پُست دفاع چپ بود، در ابتدا تمایل زیادی به حضور در الاهلی مصر داشت و به همین دلیل نیز در مذاکره با مدیران پرسپولیس اعلام کرده بود رغبتی برای حضور در جمع سرخپوشان ندارد، اتفاقی که باعث شده بود تا پرسپولیسی‌ها از جذب او ناامید شوند، اما هفته گذشته و پس از انتشار اخباری مبنی بر انصراف باشگاه الاهلی از جذب عطیه‌الله، باشگاه پرسپولیس بار دیگر نامه‌نگاری‌هایی با این بازیکن و باشگاه سوچی روسیه انجام داد تا بتواند از فرصت پیش آمده استفاده کند و این مدافع مراکشی را به خدمت بگیرد.

در همین راستا نیز طی روزهای گذشته مکاتبات متعددی بین طرفین انجام شده است و حتی باشگاه پرسپولیس پیشنهاد مالی خود برای جذب این بازیکن را افزایش داده بود، اما شنیده می‌شود یحیی عطیه‌الله بار دیگر به پیشنهاد پرسپولیس جواب رد داده و به همین دلیل سرخپوشان به سراغ گزینه‌های دیگر رفته‌اند.

در حالی که پرسپولیس این  روزها در کشور ترکیه اردو زده، باشگاه پرسپولیس دو سه گزینه جدید را برای پُست دفاع چپ در نظر گرفته که مذاکرات ابتدایی با آنها آغاز شده است.

انتهای پیام/