تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734369
شناسه : 3734369
تاریخ :
خدمت به مردم مهمترین دستاورد اردوهای جهادی است اقتصاد ایران: بیجار_ فرماندار بیجار گفت: خدمت به مردم مهمترین دستاورد اردوهای جهادی است که برکات زیادی به دنبال دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان صبح چهارشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی اظهار کرد: دو مفهوم در نظام اسلامی وجود دارد که نیاز به تفسیر ندارد یکی جهاد و دیگری بسیج است.

وی افزود: هرجا که بخواهیم کار بی وقفه انجام شود و در زمان فوری صورت بگیرد واژه جهاد بیان می‌شود و افراد جهادی به انجام آن عمل می‌پردازند.

وی ادامه داد: واژه دوم هم بسیج است هر جا که نیاز به کمک و حمایتی بوده بسیجیان مخلصانه وارد عمل شدند و به رفع مشکلات کمک کردند.

محبیان تاکید کرد: در سال‌های اول که طرح رزمایش‌های جهادی مطرح شد نواقصاتی وجود داشت اما به مرور این مشکلات بر طرف شد و تا به نقطه‌ای رسیدیم که می‌بینیم یک پزشک جوان و یا یک متخصص و مهندس جوان در کنار یک استاد دانشگاه خدمت می‌کند.

وی اعلام کرد: از ظرفیت اردوهای جهادی می‌توان استفاده کرد تا به مردم در محروم‌ترین نقاط هم خدمت کرد و این از برکات مهم اردوهای جهادی است.

محبیان تاکید کرد: اردوهای جهادی برای ما نیرو هوایی را تربیت می‌کند که با محرومیت آشنا می‌شوند و نیرویی که در آینده مشغول به کار می‌شود با درد مردم آشنا می‌شود و بهتر خدمت رسانی می‌کند.

وی گفت: خدمت به مردم در نقاط محروم اجر معنوی زیادی دارد و برکات زیادی هم به دنبال دارد.

وی به اهمیت اردوهای جهادی اشاره کرد و ابراز داشت: در طی سال گذشته به همت گروه‌های جهادی به هشت هزار نفر در بیجار خدمت رسانی شد و ما اعتقاد داریم هزینه کرد در این گروه‌ها نوعی سرمایه‌گذاری است.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: کار در قالب اردوهای جهادی ارزش زیادی دارد و باید قدر دان این نیروها بود.