تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734351
شناسه : 3734351
تاریخ :
شهادت «اسماعیل هنیه» تجاوز به حریم کشورمان بود اقتصاد ایران: قم- مدیر حوزه های علمیه گفت: انتظار می رود انتقام شهادت ناجوانمردانه مهمان عزیز ما شهید «اسماعیل هنیه» که با تجاوز به حریم کشور اسلامی ایران انجام شده، گرفته شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پی شهادت اسماعیل هنیه به شرح زیر است.

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا ﴿۲۳/ احزاب﴾

شهادت ناجوانمردانه برادر بزرگوار و مجاهد فی سبیل‌الله شهید اسماعیل هنیه باعث تأثر و تالم شدید اینجانب گردید.

آقای شهید هنیه سالهای متمادی است که خار چشم ایادی استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی بود و مخصوصاً بعد از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و پیروزی تاریخی مجاهدان حماس بر دشمن زبون صهیونیستی این عقده برای آنها صد چندان شد.

رژیم صهیونیستی که نفس‌های آخر خود را می‌کشد با شهادت این مجاهد و شهید با عظمت آن هم داخل ایران، پستی و زبونی خود را بیش از پیش برای همه اثبات کرد و قطعاً این کار با چراغ سبز و حمایت آمریکا انجام شده است که باید در این زمینه پاسخ گو باشد.

انتظار می‌رود انتقام شهادت ناجوانمردانه مهمان عزیز ما شهید دکتر اسماعیل هنیه که با تجاوز به حریم کشور اسلامی ایران انجام شده است علاوه بر پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران با واکنش مجاهدین و رزمندگان اسلام در مناطق مختلف فلسطین و منطقه غرب آسیا انجام گیرد.

اینجانب تسلیت خود را خدمت مقام معظم رهبری، عموم مجاهدان محور مقاومت و نیروهای دلاور حماس و مخصوصاً خانواده این شهید بزرگوار ابراز می‌دارم.