تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734344
شناسه : 3734344
تاریخ :
ملت فلسطین برای نیل به اهداف مقدس راهی جز مبارزه با دشمن ندارد اقتصاد ایران: بجنورد_ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: ملت فلسطین‌ برای‌ نیل‌ به‌ اهداف‌ مقدس‌ خود راهی‌ جز اتکال‌ به خداوند متعال و مقاومت و مبارزه با دشمنان ندارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی در خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری در پی ترور ناجوانمردانه و شهادت دکتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس بیانیه‌ای صادر کرد.

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

جهان اسلام دیگربار در سوگ یکی از سرداران مبارز اسلام و قرآن به ماتم نشست. ترور ناجوانمردانه آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس برگ ننگین دیگری را بر تاریخ مملوّ از ظلم و تزویر جنایتکاران افزود و این عمل ددمنشانه ثابت کرد ملت فلسطین برای نیل به اهداف مقدس خود راهی جز اتکال‌ به خداوند متعال و مقاومت و مبارزه با دشمنان ندارند. مسلماً خون مطهر این مجاهد خستگی ناپذیر و سایر شهدای والا مقام و مظلوم فلسطینی، اراده مردم قهرمان‌ و رزمندگان دلیر فلسطین و جبهه مقاومت را در ادامه‌ مبارزه‌ راسخ‌تر خواهد نمود.

اینجانب شهادت این مجاهد برجسته را به مقام معظم رهبری (مدظله)، جبهه مقاومت، آحاد امت اسلامی، خانواده معظم این شهید سعید و خصوصاً فلسطینیان شهادت طلب و حماس قهرمان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

و سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون

رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد