تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3734343
شناسه : 3734343
تاریخ :
رژیم صهیونیستی هیچ حد و مرزی در اقدام به جنایت ندارد اقتصاد ایران: عضو هیات رییسه مجلس گفت: ترور اسماعیل هنیه نشان داد که رژیم صهیونیستی هیچ حد و مرزی را در اقدام به جنایت ندارد و پاسخی که باید به رژیم صهیونیستی داد همیشه پاسخ زور است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: ترور اسماعیل هنیه نشان داد که رژیم صهیونیستی هیچ حد و مرزی را در اقدام به جنایت ندارد و پاسخی که باید به رژیم صهیونیستی داد همیشه پاسخ زور است چون این رژیم فقط زبان زور را می‌فهمد.

وی افزود: محور مقاومت باید بیش از پیش آمادگی مقابله با این ریشه فساد را داشته باشد، رژیم صهیونیستی چون در موضوع غزه به بن بست رسیده است قصد دارد که جبهه‌های جدیدی را ایجاد کند و برای اینکه بتواند از آن بحرانی که در غزه به وجود آورده است فرار کند دست به ترور در مناطق دیگر می‌زند و همانطور که شاهد بودیم در لبنان و سوریه بارها اقدام به ترور و حمله تروریستی کرد.

نادری گفت: اگرچه اسرائیل موضع گیری خاصی نسبت به ترور هنیه نکرده است ولی ما یقین داریم که ترور کار رژیم صهیونیستی است و حتماً پاسخ مناسب را از محور مقاومت دریافت خواهد کرد.

نادری در پایان گفت: طبیعتاً محور مقاومت آنقدر قوی هست که اگر رهبرانش را ترور کنند در ادامه مسیر دچار خلل نشود و قطعاً تا نابودی این جرثومه فساد مسیر خود را پر قدرت ادامه می‌دهد.