تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734322
شناسه : 3734322
تاریخ :
سارقان کابل‌های برق کارخانه ریسندگی یزد به دام افتادند اقتصاد ایران: یزد- فرمانده انتظامی استان یزد از کشف سرقت ۲۰ میلیارد ریالی کارخانه ریسندگی و دستگیری دو نفر در این رابطه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

عباسعلی بهدانی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی سرقت ۴ هزار متر کابل برق فشارقوی از یک کارخانه ریسندگی در شهر یزد به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و تخریب صورت گرفته؛ به دلیل حساسیت موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل تیمی از کارکنان زبده، پرونده جمع بندی و در اختیار تیم بررسی کننده قرار گرفت و با بررسی محل‌های سرقت مشخص شد سارق که از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار بوده با شیوه و شگرد تخریب اقدام به سرقت کرده و از محل متواری شده است.

رییس پلیس استان یزد افزود: با استفاده از اقدامات فنی و اطلاعاتی، سارق به همراه مال‌خر مربوطه شناسایی و طی عملیات ضربتی دستگیر که در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی به عمل آمده از متهمان با توجه به مستندات و قرائن جمع آوری شده به صراحت به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

سردار بهدانی فرد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده افراد مشکوک و ناشناس با اطلاع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یاری رسان پلیس در تولید امنیت باشند.