تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3734316
شناسه : 3734316
تاریخ :
چرا یامگا امیدوار به بازی در استقلال است؟ اقتصاد ایران: بازیکن فرانسوی تیم فوتبال استقلال همچنان امیدوار است بتواند برای این تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بازی کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کوین یامگا مدافع - هافبک فرانسوی تیم فوتبال استقلال با وجود اینکه نیم‌فصل دوم سال گذشته را به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه چشم از دست داد، اما در تمرینات آماده‌سازی این فصل استقلال حضوری فعال دارد.

یامگا که همراه استقلال به اردوی ترکیه رفته است، در یکی از دیدارهای تدارکاتی آبی‌پوشان در تهران دقایقی برای این تیم به میدان رفت. با توجه به اینکه یامگا تقریباً با یک چشم تمرین می‌کند، از نظر باشگاه استقلال حضور او به‌عنوان بازیکن حرفه‌ای در لیست آبی‌پوشان منتفی است، چرا که سلامتی یامگا برای این باشگاه اهمیت زیادی دارد، اما بازیکن فرانسوی آبی‌پوشان امیدوار است مجوز پزشکان را بگیرد و با عینک مخصوص به میدان برود.

قرار است یامگا به همراه اعضای تیم استقلال در مرکز پزشکی ایفمارک حضور یابند تا وضعیت چشم او بررسی شود. در گزارش‌ها اشاره شده است که ایفمارک در صورتی که به چشم دیگر یامگا آسیبی نرسد مجوز بازی به این بازیکن را خواهد داد، مگر اینکه با توصیه پزشکان مجوز بازی به این بازیکن داده نشود.

فوتبال , تیم فوتبال استقلال , کوین یامگا ,

انتهای پیام/