تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734314
شناسه : 3734314
تاریخ :
پیام شهادت شهیدان سرنگونی رژیم صهیونیست است اقتصاد ایران: سنندج_استاندار کردستان گفت: پیام شهادت شهیدان و شهدای مقاومت از جمله سردار سلیمانی سرنگونی رژیم کودک کش غاصب صهیونیست است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا صبح چهارشنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حسین سامی‌مقام در سنندج اظهار کرد: شهید سامی مقام از شهدای والامقامی است که برای دفاع از امنیت کردستان پای در میدان گذاشت و از آغاززین روزهای استقرار نظام اسلامی به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه مردم کردستان قدردان شهدا و ایثارگرانی که برای امنیت این خطه از جان و مال خود گذشتند، هستند، افزود: این شهدا برای دفاع از امنیت کشور تلاش کردند و ایثار و از خودگذشتگی نشان دادند.

استاندار کردستان اذعان کرد: شهید سامی‌مقام برای کمک به آزادی امیر نصرت‌زاد یکی دیگر از شهدای ارزشمند این خطه پای در میدان گذاشت، امیر نصرت‌زادی که زمانی خبردار شد برخی گروهک‌ها برای ضربه‌زدن به مردم در یکی از روستا حضور یافته‌اند برای کمک به مردم شتافت و در حالی که در محاصره عناصر قرار گرفت و اسیر شد با سخنانی ماندگار از جمله «درود بر امام و رهبر انقلاب اسلامی ایران» داغ بزرگی بر دل آنهایی گذاشت که منتظر بودند کلامی از سر استیصال و درماندگی از وی بشنوند.

زارعی کوشا یادآور شد: شهید سامی‌مقام در کمال اقتدار و صبوعیت دژخیمان وابسته به صهیونیست‌ها به شهادت نائل شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به شهادت اسماعیل هنیه اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگمرد مقاومت حماس بود انسانی کم نظیر که عمری در مجاهدت و مقابله با صهیونیست‌ها از فرزندان و نوه‌هایش گذشت و هیچگاه سر خم نکرد و امروز به آرمان بزرگ خودش هم که شهادت بود، رسید.

زارعی‌کوشا اعلام کرد: پیام ما به صهیونیست‌ها پیام قرآن است و تفاوت ما امت احمد (ص) با صهیونیست‌های خبیث در این است که مجاهدان در کنار پیامبر به دنبال شهادت هستند و از صدر اسلام تا امروز همین راه را دارند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌های خبیث از ابتدا تاکنون همواره بر ادعای دروغین خود پای فشرده‌اند، افزود: قرآن می‌فرماید، آنها دوست دارند که هزار سال عمر کنند بلکه بیش از مشرکانی که ادعای وحدانیت ندارند آرزو می‌کنند زنده باشند و این نشان از عدم اعتقاد آنها به خدا و عالم دیگر است.

به گفته استاندار کردستان، امت محمد (ص) پای در میدان گذاشتن و در انتظار وعده خداوند هستند و به بهشتی که خداوند وعده داده است، ایمان دارند.

وی در پایان عنوان کرد: پیام خون شهدای مقاومت، اسماعیل هنیه و شهید قاسم سلیمانی سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی است.

در ادامه این آئین پیکر شهید حسین سامی مقدم بر دستان مردم شهر سنندج تشییع و حاضران در مراسم با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پیکر پاک این شهید را بدرقه کردند.