تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734297
شناسه : 3734297
تاریخ :
محورهای اربعینی در کرمانشاه تا پیش از شروع سفرها آماده سازی شود اقتصاد ایران: کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: محورهای تردد زوار در این استان تا پیش از شروع سفرهای اربعین حسینی آماده سازی شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای راهبری تصادفات و کمیسیون ایمنی راه‌ها استان کرمانشاه که در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نقاط حادثه خیز جهت تسهیل در عبور و مرور زائرین با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۸ محور در این استان محل تردد زوار اربعین است، افزود: از این تعداد ۱۲ محور نقطه حادثه خیز و پر ترافیک است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در محورهای تردد زوار اربعین در این استان باید با نصب علائم راهنمایی رانندگی، تعمیر، آسفالت و لکه‌گیری، نصب نیوجرسی، روشنایی و… در جهت تردد ایمن اقدام شود.

صحرایی با اشاره به اینکه در مسیر تردد زائران اربعین سه نقطه کارگاهی وجود دارد، تاکید کرد: این نقاط تا پیش از شروع ترددهای اربعینی باید آماده سازی شود.

وی گفت: نقاط ترافیکی درون شهری مسیر تردد زوار اربعین شامل شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و بیستون گره‌هایی وجود دارد که باید اصلاح شود.