تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3734294
شناسه : 3734294
تاریخ :
کشتار مسلمانان در منطقه شیعه نشین پاراچنار پاکستان را محکوم کرد اقتصاد ایران: مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدورر بیانیه ای کشتار مسلمانان در منطقه شیعه نشین پاراچنار پاکستان را به شدت محکوم کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای محکومیت کشتار مسلمانان در منطقه شیعه نشین پاراچنار پاکستان را به شدت محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن از مسلمانان منطقه شیعه‌نشین پاراچنار پاکستان توسط عناصر تندرو و تکفیری باعث رنج و تاثر فراوان گردید.

جنایت پاراچنار توطئه‌ی سازماندهی‌شده‌ای است که حمایت‌های آمریکا و غرب در کنار عمال منطقه‌ای آنان نظیر رژیم صهیونیستی و نیز سیاست‌های انفعالی اعمال شده در آن نقش برجسته‌ای دارد.

از دولت پاکستان انتظار می‌رود ضمن مقابله قاطع با جریان‌های تکفیری و تروریستی و محاکمه عاملان جنایت پاراچنار، با اتخاذ تدابیر قاطع و جدی از جمله اِعمال فشارهای سیاسی و نظامی داخلی و خارجی بر حامیان گروه‌های تکفیری و تروریستی، از تکرار چنین جنایاتی که با خدشه‌دار شدن چهره حاکمیت پاکستان و تحریک احساسات و عواطف عمومی مسلمانان منطقه و جهان و به ویژه داخل پاکستان، اعتبار و وجهه سیاسی و امنیت و منافع ملی این کشور را تحت الشعاع قرار می‌دهد و به گسترش تروریسم و بی‌ثباتی در این کشور و منطقه می‌انجامد، جداً جلوگیری نماید.