تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734247
شناسه : 3734247
تاریخ :
نفرات برتر جشنواره رسانه ای قدس مشخص شدند اقتصاد ایران: قزوین- مسوول کانون بسیج رسانه سیدالشهدای قزوین گفت: نفرات برتر جشنواره رسانه ای قدس قزوین مشخص شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسن عابدینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای قدس با محور غزه و راهپیمایی‌های مردم قزوین در این رابطه در سطح شهرستان قزوین برگزار شده بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در چهار رشته گزارش مکتوب، یادداشت، مصاحبه و فیلم برگزار شده بود افزود: این جشنواره با استقبال خوب خبرنگاران قزوینی برگزار و بیش از ۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

مسؤول کانون بسیج رسانه سیدالشهدای قزوین تصریح کرد: در بخش گزارش مکتوب هاجر عبداللهی خبرنگار خبرگزاری فارس قزوین توانست عنوان برتر را از آن خود کند.

وی بیان کرد: همچنین در بخش یادداشت نیز آرش شایسته نیا از پایگاه خبری تحلیلی مادران و دختران عنوان برتر را از آن خود کرد.

عابدینی با بیان اینکه مهسا گنجه فرد از ایسنا عنوان برتر بخش مصاحبه را کسب کرد، تاکید کرد: در بخش فیلم نیز محسن درویشوند توانست عنوان برتر را کسب کند.

وی در پایان یادآور شد: تجلیل از برگزیدگان و اهدای لوح تقدیر به زودی و در کنار یکی از برنامه‌های کانون بسیج رسانه انجام خواهد شد.