تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3734243
شناسه : 3734243
تاریخ :
اقدام رژیم صهیونیستی در ترور اسماعیل هنیه بی پاسخ نخواهد ماند اقتصاد ایران: رئیس خانه احزاب ایران ضمن محکوم کردن ترور سخنگوی دفتر سیاسی حماس گفت: این اقدام رژیم صهیونیستی از طرف نیروهای مقاومت و نیروهای آزاد طلب در سراسر جهان بی‌پاسخ نخواهد ماند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، ترور اسماعیل هنیه را محکوم کرد و گفت: من به عنوان رئیس خانه احزاب و رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران از طرف احزاب کشور حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را محکوم می‌کنم.

وی ادامه داد: این اقدام رژیم صهیونیستی از طرف نیروهای مقاومت و نیروهای آزاد طلب در سراسر جهان به طور قطع محکوم است و بی پاسخ نخواهد ماند.

رئیس خانه احزاب ایران بیان کرد: خانه احزاب ایران از احزاب سراسر جهان و به ویژه احزاب آزادی‌خواه تقاضا دارد تا با اتحاد برای سرنگونی رژیم سفاک صهیونیستی به هر طریق ممکن اقدام کنند و احزاب و فعالان سیاسی در سراسر جهان به ویژه کشورهای اسلامی ضمن اتحاد با یکدیگر از دولت‌های خود بخواهند تا برای ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی حرکت قاطعانه‌ای از خود نشان دهند.

حشمتیان با اشاره به اینکه اسماعیل هنیه سخنگوی دفتر سیاسی حماس مهمان ویژه کشور جمهوری اسلامی ایران برای مراسم تحلیف رئیس جمهور بود، گفت: نمی‌توانیم به سادگی از این مسئله بگذریم و از سیاستمداران کشورمان می‌خواهیم به طریق گوناگون به شکل دیپلماسی و هر روش دیگر جلوی رژیم غاصب صهیونیستی را بگیرند. این رژیم و نخست وزیر کثیف آن را سر جای خود بنشانند و به آنها گوشزد کنند که این حرکات مذبوحانه نمی‌تواند وضعیت فلسطین را آرام کند.

وی تصریح کرد: ترورهایی که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد نمی‌تواند مردم غزه را ساکت کند و مانع حرکت مقاومت نخواهد بود. قطعاً نیروهای مقاومت در سراسر جهان به ویژه در سوریه، لبنان، یمن و ایران همچنین دیگر کشورهای آزاده، آرام نخواهند نشست. ما هم از مسئولان کشورمان می‌خواهیم به صورت شفاف برای سرنگونی رژیم صهیونیستی به جبهه مقاومت کمک بیشتری کنند تا ان‌شاءالله این رژیم غاصب را سر جای خود بنشانند و برای همیشه دست آنها را از مردم آزادی‌خواه جهان کوتاه کنند.