تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3734234
شناسه : 3734234
تاریخ :
نجاتیان، داستان و ۳ کشتی‌گیر دیگر در تیم تازه وارد لیگ اقتصاد ایران: تیم تازه وارد پانلای اسلامشهر در آستانه قرعه‌کشی لیگ برتر ۱۴۰۳ قراردادش را با ۵ کشتی‌گیر به امضا رساند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باوجود چندین اعلام آمادگی از سوی تیم‌های جدید برای حضور در لیگ برتر 1403، درنهایت 8 تیم برای شرکت در لیگ برتر کشتی آزاد و 6 تیم برای لیگ فرنگی اعلام آمادگی کردند و امروز (10 مرداد) قرعه‌کشی مسابقات با این تیم‌ها انجام خواهد شد.

تیم‌های بانک شهر، صنایع غذایی معینی‌پور، پانلای اسلامشهر، دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، ستارگان پاس ساری، مقاومت البرز و نیروی زمینی ارتش در لیگ برتر آزاد و تیم‌های آلینوس اسلامشهر، رعد پدافند ارتش، باشگاه فرهنگی ورزشی زاگرس جنوبی، شهرداری مسجد سلیمان، مقاومت البرز و دانشگاه آزاد اسلامی قم در لیگ برتر فرنگی حضور خواهند داشت اگر البته امروز و دقیقه نودی تیمی به آنها اضافه نشده و تیمی انصراف ندهد.

پانلا که یکی از تیم‌های جدید لیگ برتر کشتی آزاد خواهد بود، تا امروز قرارداد علی یحیی‌پور در 57 کیلو، مجید داستان و امیرحسین شامی در 65 کیلو، امیدرضا سهیلی در 86 کیلو و اسماعیل نجاتیان در 97 کیلوگرم را ثبت کرده است.

مدیریت فنی این تیم با حسن رحیمی دارنده 5 مدال جهانی و المپیک بوده و پرویز هادی نفر سوم سنگین وزن جهان در سال 2018 سرپرست پانلا خواهد بود.

مصطفی حسین‌خانی دارنده مدال برنز جهان نیز سرمربی است و میثم نصیری عضو تیم ملی در مسابقات المپیک و جهانی، علی اصغر جبلی، علی رحیمی، علی حسینی و سجاد صفری نیز عضو کادرفنی خواهند بود.

قرار است طی روزهای آینده دو مربی سازنده نیز به این جمع اضافه شوند. تمرینات تیم پانلا در آکادمی کشتی میهن در اسلامشهر برگزار می‎شود.

انتهای پیام/