تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734228
شناسه : 3734228
تاریخ :
شرکت قریب ۴۰۰۰ نفر در مسابقه کتابخوانی «به رنگ خدا» در کرمان اقتصاد ایران: کرمان- مسئول بسیج رسانه استان کرمان گفت: قریب ۴۰۰۰ نفر از سراسر کشور در مسابقه کتابخوانی به رنگ خدا در کرمان شرکت کرده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مجتبی سلطانی نژاد در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: کمتر از ۱۲ روز به پایان مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی به رنگ خدا در کرمان باقی مانده است.

وی افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به سامانه مسابقات کتابخوانی ketabkhooon.ir به فایل Pdf این کتاب دسترسی یابند.

سلطانی نژاد بیان کرد: بعد از مطالعه فایلPdf می‌توان در بخش‌های؛ چهارگزینه ای، پویش کتاب خوان، ویدئوکست و انیمیشن و موشن گرافی در این مسابقه شرکت کنند.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به جوایز این مسابقه، گفت: از نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف با اهدا لوح سپاس و هدیه نقدی تقدیر می‌شود.

وی یادآور شد: در بخش چهارگزینه‌ای، ۶۰ نفر برگزیده و هدیه نقدی به ارزش ۵ میلیون ریال به آنها اهدا می‌شود.

سلطانی نژاد ادامه داد: در بخش پویش کتابخوان تعداد ۲۰ نفر برگزیده شده و هدیه نقدی به ارزش ۱۰ میلیون ریال به آنها اهدا خواهد شد.

وی همچنین بیان کرد: در بخش پادکست ویدئویی تعداد ۲۰ نفر برگزیده شده و هدیه نقدی به ارزش ۱۵ میلیون ریال برای آنها در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان خاطرنشان کرد: در بخش موشن گرافی و انیمیشن نیز به ۱۰ نفر هدیه نقدی به ارزش ۲۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: آدرس‌های rangekhoda۱۴۰۳@gmail.com و http://ketabkhooon.ir جهت ارسال آثار علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است.

یادآوری می‌شود: مسابقه کتابخوانی به رنگ خدا برگرفته از کتابی به همین نام است که توسط زهرا سلطان زاده همسر شهید مغفوری نوشته شده است.

طبق اعلام مسئول بسیج رسانه استان کرمان، قرار است هفته پایانی مرداد ماه آثار دریافت شده داوری و در هفته دفاع مقدس، به نفرات برگزیده جوایز اهدا شود.