تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734225
شناسه : 3734225
تاریخ :
هنرجویان پارس آباد وارد گود اشتغال شدند اقتصاد ایران: پارس آباد- فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: هنرجویان شهرستان پارس آباد با تولید لباس فرم مدارس وارد گود اشتغال و درآمدزایی شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان بین صبح چهارشنبه در بازدید از فعالیت‌های دانش آموزان و هنرجویان مدرسه دکتر حسابی شهرستان پارس آباد از پیش بینی در آمد بیش از یک میلیاردی دانش آموزان این هنرستان خبر داد و اظهار کرد: این دانش آموزان از محل دوخت لباس‌های فرم مدارس به درآمدزایی مستقل رسیده اند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان هنرستان دکتر حسابی با استفاده از دانش و مهارت‌های کسب شده در مدرسه و بهره گیری از تجهیزات هنرستان قرار داد تولید ۴۰۰ دست لباس فرم دانش آموزان را بسته و نمونه‌های کاری آنها با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می‌رسد.

فرماندار پارس آباد تصریح کرد: بیش از ۳۴ هزار دانش آموزان در ۲۸۴ مدرسه شهرستان پارس آباد در سال تحصیلی آینده تحصیل خواهند کرد و ۵ واحد تولیدی در امر تولید لباس‌های فرم مدارس در حال تولید هستند.

جهان بین با قدردانی از دانش آموزان و مربیان و معلمان در امر تحقق اهداف آموزشی گفت: دانش آموزان باید در دوران مدرسه توانمندی لازم را برای حضور در بازار و ارائه خدمات به دست آورند.