تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3734218
شناسه : 3734218
تاریخ :
جنایت اشغالگران، ملت فلسطین را از تداوم مسیر پیروزی باز نمی‌دارد اقتصاد ایران: رئیس جریان حکمت ملی عراق ضمن تسلیت به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه گفت که این جنایت ملت فلسطین را از پیشبرد مسیر پیروزی بازنمی‌دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر رسانه‌ای جریان حکمت عراق در ایران، «سید عمار حکیم» رئیس جریان حکمت ملی عراق در پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس که در پی حمله خائنانه رژیم صهیونیستی به مقر اقامت او در تهران شهید شد را به ملت صبور و مظلوم فلسطین و جنبش‌های مقاومت تسلیت گفت.

وی تصریح کرد که این اقدامات مجرمانه رژیم اشغالگر، سست‌تر از آن است که ملت فلسطین را از تداوم پیشروی در مسیر پیروزی قضیه عادلانه‌اش بازدارد. خون شهدا و فداکاری‌های آنها، توشه سفر شرافتمندانه و پر از افتخار آنها است.

حکیم ضمن محکومیت شدید این عملیات مجرمانه، بار دیگر از جامعه بین المللی خواست این رژیم غاصب را بازدارد. رئیس جریان حکمت ملی عراق در پایان خواستار رحمت برای شهید فقید هنیه و عزم برای برادران و رفقای او در تداوم مسیر شهادت تا تحقق پیروزی برای قضیه عادلانه فلسطین شد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

بر اساس این بیانیه علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.