تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3734202
شناسه : 3734202
تاریخ :
اخباری در تیم می ماند/ ورزشگاه شهید سلیمانی آماده مسابقات است اقتصاد ایران: اسفندیارپور با بیان اینکه محمدرضا اخباری در تیم گل گهری ماندنی است، گفت: در این زمینه مشکلی وجود ندارد و او در تیم می ماند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسفندیارپور در حاشیه برگزاری جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتری اظهار داشت: امسال کار متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته انجام شد و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارزیابی خودشان را در خصوص ورزشگاه‌ها اعلام کردند. این اقدام باعث خواهد شد که روز به روز کیفیت ورزشگاه‌ها بهتر شود و باید از مسئولان تشکر کرد.

او در خصوص وضعیت ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی گفت: این ورزشگاه مشکل خاصی ندارد و مطابق ارزیابی که صورت گرفته، شرایط برگزاری مسابقات در این ورزشگاه مهیا است و مورد خاصی وجود نداشت که در جلسه امروز (چهارشنبه ۱۰ مرداد) عنوان شود. باید از لحاظ زیر ساختی به شرایط بین‌المللی برسیم تا تیم‌های کرمانی در آینده و برای میزبانی از حریفان آسیایی و … با مشکل رو به رو نباشند.

مدیرعامل باشگاه گل گهر تصریح کرد: از لحاظ نوردهی هم این ورزشگاه مشکل خاصی ندارد و حدود ۲۰۰۰ لوکس نوردهی را می‌توانیم تأمین کنیم.

اسفندیارپور گفت: بر خلاف گذشته تصمیم گرفته‌ایم که تمرینات تیم امسال در سیرجان انجام شود و این موضوع هم به نفع سرمربی و هم بازیکنان خواهد بود. اشکالات زیری هم وجود دارد که سعی خواهیم کرد با بهترین شکل ممکن این موارد هم رفع کنیم.

مدیرعامل باشگاه گل گهر در خصوص جدایی سعید سحرخیزان از این تیم گفت: رقم خوبی را بابت جدایی سحرخیزان از باشگاه روسی دریافت کردیم و حدود یک میلیون یورو از باشگاه اورنبورگ دریافت کردیم. امثال سعید سحرخیزان در فوتبال کشور زیاد داریم و باید به جوانان بها داد.

او در خصوص جدایی احتمالی محمدرضا اخباری از این تیم گفت: او در تیم می‌ماند و مشکلی هم در این زمینه نیست.