تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3734191
شناسه : 3734191
تاریخ :
ترور هنیه نمی‌تواند دومینوی فروپاشی رژیم صهیونیستی را متوقف کند اقتصاد ایران: نماینده تهران در مجلس گفت: ترور هنیه در اراده مقاومت تغییری ایجاد نخواهد کرد، مقاومت محکم تر از گذشته مسیر خود را پیگیری خواهد کرد و این ترور دو مینوی شکست اسراییل را متوقف نمی‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علیرضا سلیمی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ترور اسماعیل هنیه ماهی رژیم که یک رژیم صهیونیستی که خون ریز، تروریسم و مبتنی بر کشت و کشتار است را مشخص کرد، رژیم صهیونیستی هیچکدام از قواعد بین المللی را نه به رسمیت شناخت و نه به رسمیت می‌شناسد.

وی گفت: این ترور در اراده مقاومت تغییری ایجاد نخواهد کرد، مقاومت محکم‌تر از گذشته مسیر خود را پیگیری خواهد کرد، ترور اسماعیل هنیه نمی‌تواند دو مینوی شکست و فروپاشی رژیم صهیونیستی را متوقف کند.

سخنگوی هیات رییس مجلس ادامه داد: حتماً این رژیم باید بداند که پاسخی دردناک دریافت خواهد کرد، بدون شک این پاسخ پاسخی پشیمان کننده و شایسته و تراز خواهد بود، اگر تصور می‌کنند که با این اقدامات می‌توانند ایران وادار به سکوت در مقابل جنایت و کودک کشی و خون ریزی کنند اشتباه می‌کنند.

سلیمی گفت: دست آمریکایی‌ها در این خون ریزی هویدا است، وقتی نتانیاهو در کنگره امریکا مورد تشویق قرار می‌گیرد، یعنی این آمریکایی‌ها هستند که رژیم صهیونیستی را برای عمل به این اقدامات شوم همراهی کردند.

وی در پایان گفت: آمریکایی‌ها باید این پاسخ این خون ریزی و جنایات را بدهند، مردم دنیا خواهند دید که این شهادت‌ها خون تازه ای در رگ‌های مقاومت جاری و ساری خواهد کرد.