تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3734185
شناسه : 3734185
تاریخ :
جلسات ستاد استانداردسازی به ورزشگاه نقش جهان و مس و گل گهر رسید اقتصاد ایران: جلسات متوالی ستاد استانداردسازی ورزشگاه ها به باشگاه های گل گهر، سپاهان و مس رفسنجان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نوزدهمین جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر از ساعت ۷:۳۰ امروز با حضور مهدی تاج، ریاست فدراسیون فوتبال، مهدی نبی، نایب رئیس فدراسیون، داوود رفعتی، دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها، علی دهقانی، مسئول مسابقات بین‌المللی فدراسیون، محمد پورجم، مدیر ورزشگاه نقش جهان و دبیر هیأت اصفهان برگزار شد.

در این نشست مسائل مربوط به میزبانی بازی‌های سپاهان و دیدار تیم ملی مقابل قرقیزستان در استادیوم مذکور مورد بررسی قرار گرفت و تاکید شد چمن ورزشگاه هرچه‌سریع‌تر مرمت شود.

تاج همچنین با اشاره به مشکلات ورزشگاه فولاد به دبیر هیأت فوتبال اصفهان عنوان کرد باید این موارد رفع شود در غیر این صورت ذوب‌آهن باید بازی خود را در استان دیگری برگزار کند.

در ادامه شرایط ورزشگاه شهید سلیمانی و شهدای مس رفسنجان با حضور مهدی جهانشاهی، رئیس هیأت فوتبال کرمان، محمد اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه گل گهر، جواد صادقی، معاون باشگاه گل‌گهر و محسن ربیعی، دبیر هیأت کرمان بررسی شد.

در این نشست تاج به مدیران گل‌گهر تاکید کرد برای اینکه ورزشگاه آنها برای بازی‌های بین‌المللی نیز مدنظر قرار بگیرد، باید یک هتل ۴ ستاره در این شهر ساخته شود.

همچنین امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری لیگ برتر هم از ریاست فدراسیون درخواست کرد بازی سوپرجام در استادیوم شهدای مس کرمان برگزار شود.