تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734171
شناسه : 3734171
تاریخ :
۱۰۸ واحد مسکونی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در زنجان واگذار شد اقتصاد ایران: زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: ۱۰۸ واحد مسکونی در قالب زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان زنجان واگذار شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا خواجه‌ای گفت :۲۲۷ واحد مسکونی در قالب شهری و محرومین در دست اجرا و یک هزار ۳۴۳ واحد مسکونی در دست طراحی است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۷۲۱ واحد مسکونی در قالب پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن در دست اجرا می‌باشد، ابراز کرد: همچنین ۱۰۸ واحد مسکونی در قالب زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان زنجان واگذار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، به حل مشکل تأمین زمین در شهر دندی ماهنشان اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، ۱۲ قطعه زمین برای احداث ۴۸ واحد تأمین شده و تعداد ۵۵ نفر متقاضی جهت طرح نهضت ملی مسکن شهر دندی بر اساس تعداد فرزند خانوار اولویت‌بندی شده‌اند و خانوارهای دارای فرزند یکسان هم به قید قرعه اولویت‌بندی شده‌اند.

خواجه‌ای تاکید کرد: احداث ۴۸ واحد در ۱۲ قطعه زمین در قالب گروه‌های چهارنفره برنامه‌ریزی شده است و با نظر اکثریت متقاضیان مقرر شده زمین به متقاضیان تحویل داده شود تا با استفاده از تسهیلات نهضت ملی مسکن به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان و آورده نقدی خود نسبت به احداث اقدام کنند و تسهیلات پروژه متناسب با پیشرفت فیزیکی و در چهار مرحله پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه نهضت ملی مسکن هیدج در حال حاضر در ۴ فاز (۲ فاز ۸۰ واحدی و ۹۸ واحدی در مرحله نازک کاری و ۱ فاز ۹۶ واحدی) در حال ساخت است، افزود: به طور میانگین این پروژه‌ها بیش از ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.