تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734166
شناسه : 3734166
تاریخ :
مدارس جدید برای سال تحصیلی پیش رو افتتاح می شود اقتصاد ایران: تبریز-مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر مدارس افتتاحی برای سال تحصیلی جدید گفت: یک مهر باشکوهی در سال تحصیلی جدید خواهیم داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد فرهودی صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان که با حضور همکاران این اداره کل برگزار گردید، با اشاره به این که لبخند شادی دانش آموزان اصلی ترین هدف ما است گفت: از امروز ۵۲ روز تا یک مهر و شروع مدارس باقی مانده و ما گام‌های بزرگی را در راستای افزایش فضاهای آموزشی استاندارد در استان برداشته ایم و در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه‌های کلانی در سطح استان خواهیم بود.

وی همچنین در این جلسه ضمن تاکید بر رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در زمینه بررسی نامه‌ها و جوابگویی به آنان و حضور غیاب همکاران گفت: از امروز در راستای برگزاری هرچه باشکوه یک مهر سال تحصیلی جدید، باید شبانه روزی مشغول فعالیت باشیم و لذا از این رو رعایت نظم در امور محوله در راستای تأمین آینده آینده سازان جمهوری اسلامی بسیار مهم است و مطمئن هستیم تا بیش از گذشته موارد مطروحه را رعایت کنید.

وی اظهار داشت: ما کارکنان و خادمین اداره کل نوسازی مدارس استان، در قبال دانش آموزان و در حوزه مدرسه سازی، وظیفه داریم و امیدواریم تا امسال نیز همانند سال‌های گذشته و حتی بهتر از آنها، شاهد اتفاقاتی خوبی در نظام آموزشی کشور و آذربایجان شرقی باشیم.

مدیر کل نوسازی مدارس استان خطاب به سرناظران و ناظران این اداره کل گفت: ۵۲ روز تا یک مهر و بازگشایی مدارس باقیمانده و امیدواریم تا با تلاش مضاعف و بازدیدهای شبانه روزی شما از پروژه‌های احداثی، یک مهر باشکوهی را رقم بزنیم.

فرهودی در ادامه نیز خطاب به واحد روابط عمومی ضمن تقدیر از زحمات این واحد به عنوان دبیر افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های آموزشی در استان، گفت: امیدواریم تا با برنامه ریزی دقیق واحد روابط عمومی به عنوان دبیر افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های آموزشی آذربایجان شرقی، و هماهنگی با فرمانداران و رؤسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق شاهد افتتاح‌های منظم و در شأن استان خواهیم بود.

فرهودی با تشکر ویژه از کارکنان واحد تجهیزات آموزشی گفت: در دو سال اخیر با انجام رژه کاروان تجهیزات توانستیم با توزیع عادلانه و رعایت عدالت آموزشی بر اساس ضریب محرومیت، تجهیزات را میان مناطق و نواحی آموزش و پرورش تقسیم بکنیم که هیچ اعتراضی شامل اداره کل نوسازی مدارس نگردد.

وی همچنین در پایان بر اهمیت طرح شهید عجمیان (طرح تعمیراتی مدارس)، تاکید کرده و گفت: امیدواریم تا با همکاری گروه‌های جهادی و با اجرای این طرح در ۱۲ منطقه آموزشی محروم در استان شاهد پیشرفت چشمگیری نیز در وضعیت مدارس مناطق محروم باشیم.