تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3734158
شناسه : 3734158
تاریخ :
مشکلی برای بازی‌های ملی و باشگاهی نداریم اقتصاد ایران: مدیر ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: مشکل چمن ورزشگاه نقش جهان یک تا دوماه در سال است!

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پورجم در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه نقش جهان، اظهار داشت: شرایط ورزشگاه از لحاظ استانداردسازی و ایمنی کامل است و این موضوع را در جلسه امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد هم به مهدی تاج اعلام کردیم. در بخش برگزاری بازی تیم ملی هم برنامه‌هایی داشتند که این موضوع را به باشگاه سپاهان هم اعلام می‌کنیم. قرار است مدیران تیم ملی با باشگاه در این خصوص صحبت کنند.

وی در مورد ایراد چمن ورزشگاه نقش جهان، توضیح داد: قرار شد مدیران فدراسیون با مسئولان سپاهان صحبت کنند تا به یک جمع‌بندی برسند. مشکل خاصی در این زمینه نیست.

مدیر ورزشگاه نقش جهان در پاسخ به این سوال که آیا این استادیوم به بازی با شباب الاهلی می‌رسد، توضیح داد: قطعاً مشکلی برای بازی با شباب الاهلی امارات در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا نداریم.

پورجم در خصوص اینکه سال گذشته هم «مورایس» انتقاداتی را به چمن ورزشگاه نقش جهان مطرح کرده بود، گفت: قطعاً عملیات در حال انجام است. برخی شرایط خاص مثل آب و هوا در مورد زمین وجود دارد. این مشکل هم فصلی و برای یک تا ۲ ماه است.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه احتمال دارد بازی تیم ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود، توضیح داد: مسئولان فدراسیون که امروز بحث را قطعی کردند و قرار است با هم صحبت کنند.

پورجم در مورد مشکل ورود بانوان به ورزشگاه نقش جهان، تصریح کرد: در جلسه امروز هم به تاج اعلام کردم مشکل زیرساختی مربوط به کاسه ورزشگاه در مورد ورود بانوان نداریم اما مشکلات مربوط به ورودی بانوان باید برطرف شود.