تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734148
شناسه : 3734148
تاریخ :
۴۰ گروه جهادی در قالب «جهادگران فاطمی ۴» در بردسکن فعالیت می‌کنند اقتصاد ایران: بردسکن- فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: ۴۰ گروه جهادی در قالب «جهادگران فاطمی ۴» با تعداد ۴۰۰ نفر عضو فعالیت می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا جنیدی صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بردسکن اظهار کرد: رزمایش جهادگران فاطمی به جهت تبیین و ترویج فرهنگ جهادی و روحیه کار جهادی، تلاش و عدالت خواهی، کمک به حضور کارآمد و اثربخش متخصصان، نخبگان، اساتید و مبلغان توانمند در جامعه تحسین و تجلیل از جهادگران و دستگیری از محرومین و خدمت رسانی در مناطق محروم شهرستان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه افزود: زمان اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۴ از نهم الی نوزدهم مرداد ماه اعلام است که به یاد شهدای خدمت و شهید رئیسی ارائه خدمت می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش با رمز «یا فاطمه الزهرا (س)» فعالیت‌های خود را شروع می‌کنند، گفت: برنامه‌های شاخص رزمایش هفته آینده در روستاهای خانقاه و سیر از توابع بخش مرکزی بردسکن در گروه‌های مختلف ساخت مسکن محرومین، فرهنگی، دامپزشکی و واکسیناسیون دام و کلاس‌های ترویجی ارائه خدمت خواهند کرد.

جنیدی تحقق منویات مقام رهبری در راستای شناسایی، تربیت جوانان مؤمن انقلابی، خدمات رسانی و تداوم محرومیت زدایی از سوی سپاه و بسیج را هدف اصلی رزمایش جهادگران فاطمی عنوان کرد و اظهار کرد: تبیین و ترویج فرهنگ جهادی و روحیه کار جهادی و عدالت خواهی از دیگر اهداف این رزمایش است.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی مقاومتی و خدمات را در جریان برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان بردسکن ذکر کرد.

وی از افتتاح کارگاه خیاطی شهدای شهر با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان با اشتغالزایی ۶ نفر از بانوان به طور مستقیم نیز خبر داد.

فعالیت ۷۰ گروه جهادی در بردسکن

جنیدی در ادامه از فعالیت ۷۰ گروه جهادی در این شهرستان خبر داد و افزود: تعداد ۱۵۰ گروه جهادی ثبت شده هستند که ۷۰ گروه در طول سال فعالیت دارند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با اشاره به تکمیل مجتمع آبرسانی روستای ظاهرآباد از توابع بخش شهرآباد بردسکن تا یک ماه آینده نیز خبر داد.

وی با قدردانی از توجه و پرداخت رسانه‌های بردسکن به فعالیت‌های گسترده بسیج سازندگی، بازتاب هنرمندانه این فعالیت‌ها را موجب دلگرمی بین جهادگران و نیز آگاهی آحاد مردم به خصوص روستاییان از مجموعه اقدامات بسیج سازندگی دانست و افزود: هفته آینده از جهادگرانی که در سال گذشته فعالیت داشتند و کمک شایانی به بخش سازندگی داشتند، تجلیل خواهند شد.