تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3734127
شناسه : 3734127
تاریخ :
تحلیلگران صهیونیست:امروز روز بدی برای خانواده‌های اسراست اقتصاد ایران: تحلیلگران صهیونیست با ابراز نگرانی درباره پیامدهای اقدام تروریستی در ترور رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کردند که امروز روز بسیار بدی برای خانواده‌های اسرای اسرائیلی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در پی اعلام خبر شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس ، تحلیلگران صهیونیست اعلام کردند که امروز روز بسیار بدی برای خانواده‌های اسرای اسرائیلی است.

شبکه سی ان ان به نقل از تحلیلگران صهیونیست گزارش داد:ترور هنیه تاثیر منفی بر روند مذاکرات تبادل اسرا خواهد داشت.

در حالی که رژیم اشغالگر هنوز رسماً مسئولیت جنایت ترور هنیه را بر عهده نگرفته است، امیحای الیاهو، وزیر افراطی رژیم صهیونیستی در واکنش به این جنایت بزدلانه اعلام کرد: این روشی درست برای پاکسازی دنیاست!

صبح امروز روابط عمومی کل سپاه پاسداران در بیانیه ای خبر شهادت اسماعیل هنیه را تایید و اعلام کرد: با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.

علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیانیه حماس در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه به شکل زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم (ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون)

جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش در حمله جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به محل اقامتش در تهران بعد از مشارکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران را به ملت بزرگ فلسطین، امت اسلامی و عربی و همه آزادگان جهان تسلیت می‌گوید.

 

انتهای پیام/