تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734118
شناسه : 3734118
تاریخ :
کشف و امحای فنی ۱۲۵۷ دستگاه ماینر در گیلان اقتصاد ایران: رشت- مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گیلان گفت: ۱۲۵۷ دستگاه ماینرهای غیرمجاز به همراه قطعات منفصله در گیلان کشف و امحا شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا موقری صبح چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: با پیگیری و هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های مجوز دهنده و ذیربط و مطابق دستورالعمل صادر شده از سوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان ملی استاندارد و اموال تملیکی ماینرهای غیرمجاز ضبط شده در انبارها تعیین و تکلیف شدند.

وی افزود: پس از بازرسی کارشناسان اداره کل استاندارد، تعداد ۱۲۵۷ دستگاه ماینر به همراه قطعات منفصله که دارای رأی ضبط قطعی در انبارهای اموال تملیکی استان و عدم قابلیت مصرف امحاء فنی شده و قطعات این دستگاه‌ها متشکل از فن، برد، آی سی و ضایعات در مزایده‌ی سراسری سازمان اموال تملیکی عرضه شد.

موقری با بیان اینکه دستگاه‌های استخراج رمز ارز سبب نگرانی‌هایی در خصوص مصرف برق این دستگاه و مشکلاتی برای شبکه برق استان ایجاد می‌کنند، افزود: در همین رابطه در استان پس از اخذ نظر کارشناسی و دستور دادستان، ماینرها امحاء فنی می‌شوند.