تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734080
شناسه : 3734080
تاریخ :
طرح های نفت و گازی در ایلام برای کاهش آلایندگی تلاش کنند اقتصاد ایران: ایلام-دادستان ایلام گفت: طرح های نفت و گازی در ایلام برای کاهش آلایندگی تلاش کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب بخشنده عصر سه شنبه در بازدید از روند طرح‌های کاهش آلودگی محیط زیست پالایشگاه گاز ایلام اظهار داشت: براساس مصوبات آخرین شورای حفظ حقوق بیت المال پالایشگاه باید در حوزه کنترل و کاهش آلودگی هوا و سایر آلودگی‌ها اهتمام ویژه داشته و به دغدغه‌های عمومی مردم با تلاش در جهت کاهش آلاینده‌ها پاسخ دهد.

بخشنده افزود: اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی واحدهای بزرگ باید در جهت کاهش آلودگی‌های محیط زیست و رفع معضل‌های اجتماعی استان هزینه شود که پالایشگاه در این حوزه، گام‌های مهمی برداشته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان نیز در این بازدید اعلام کرد: پالایشگاه در جهت کنترل آلاینده‌های آب و پساب و پسماندهای عادی و ویژه موفق عمل کرده و در حوزه کنترل آلودگی هوا نیاز به تلاش‌های مضاعف دارد که این عزم در مجموعه مسئولان پالایشگاه دیده می‌شود.

محمدی گفت: با توجه به کاهش منابع آبی در استان موضوع بازچرخانی پساب‌های تصفیه شده باید در تمام واحدهای صنعتی در دستور کار قرار گیرد که پالایشگاه نیز در این زمینه اقدامات موثر به عمل آورده است.