تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734008
شناسه : 3734008
تاریخ :
رقابت رسانه‌ای موکب‌داران استان تهران در ایام اربعین اقتصاد ایران: تهران- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران بر ضرورت تهیه پیوست‌های رسانه‌ای موکب داران در ایام اربعین تاکید کرد و گفت: موکب‌های برتر در این خصوص تقدیر می شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین یکی از بزرگترین رویدادهای مذهبی جهان است که هر سال باشکوه‌تر از قبل، با حضور میلیونی زائران و عاشقان حسینی (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: نقش رسانه در تبیین فرهنگ اربعین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

صائبی بیان کرد: مفتخر هستیم که اعلام کنیم، اداره کل روابط عمومی استانداری تهران امسال نیز همانند سال گذشته، همزمان با ایام اربعین به بررسی، رصد و پایش فضای مجازی، حول محتواهای تولید شده در این زمینه توسط موکب‌های استان تهران خواهد پرداخت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران، اجرای برنامه‌های فرهنگی و انعکاس آنها در ایام اربعین را بسیار با اهمیت دانست و عنوان کرد: در این راستا ضروری است که موکب‌داران استان تهران مثل سال گذشته از اقدامات انجام شده پیوست‌های رسانه‌ای تهیه کنند.

مشاور استاندار تهران در تشریح جزئیات بیشتر این اقدام گفت: از موکب داران استان تهران می‌خواهیم محتواهای تولید شده را به سر شماره ۳۰۰۰۶۲۶۳ پیامک کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۴۶۹۴۵۵۰ تماس بگیرند، پس از ارزیابی‌های لازم در حوزه‌های تبلیغات، اطلاع‌رسانی، جذابیت بصری، تولیدات چند رسانه‌ای و جذب مخاطب موکب‌های برتر با محوریت فضای مجازی و اطلاع رسانی معرفی و تقدیر خواهند شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران افزود: مهلت ارسال آثار تا روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه مصادف با ۲۳ ماه صفر می‌باشد که بایستی مشخصات و محل قرارگیری دقیق موکب، نام و نام خانوادگی خادمین حسینی (ع) و شماره تماس در گزارش‌ها قید شود.

صائبی بر ضرورت استفاده از شیوه نامه تهیه پیوست‌های رسانه‌ای توسط موکب داران تاکید کرد: بررسی و ارزیابی‌های نهایی بر اساس رعایت این دستورالعمل‌ها خواهد بود.