تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734002
شناسه : 3734002
تاریخ :
۱۰۰ قطعه شمش نقره قاچاق در خوی ضبط شد اقتصاد ایران: ارومیه- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: عامل پرونده قاچاق ۱۰۰ قطعه شمش نقره در خوی به پرداخت ۶۲ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نجف زاده در این زمینه اظهار کرد: پرونده قاچاق ۱۰۰ عدد شمش نقره و هشت بسته گرانول نقره به ارزش ۴۴ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک مثبت گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط نقره‌های کشف شده متخلف را به پرداخت ۴۴ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی نقره‌ها محکوم کرد.

نجف زاده افزود: این شعبه همچنین متخلف را به پرداخت یک ۱۸ میلیارد ریال از بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت ۶۲ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی با اشاره به نحوه دستگیری متهم در این پرونده گفت: مأموران گمرگ رازی شهرستان خوی محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه ون مسافربری و از شخصی با تابعیت کشوری دیگر کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.