تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3733972
شناسه : 3733972
تاریخ :
کره جنوبی را با اقتدار شکست دادیم/ از رییس جمهور متشکرم اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: با توجه به دیدار قبلی با کره‌جنوبی پیش‌بینی می‌شد که دیدار سختی در پیش است اما تیم جوانان با اقتدار این تیم را شکست داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، ملی‌پوشان جوان ایران در فینال مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا، با برتری برابر کره جنوبی برای سومین بار پیاپی به قهرمانی در این رقابت‌ها دست یافتند.

سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال پس از کسب این موفقیت، اظهار داشت: این برد شیرین را به مردم ایران و هواداران واقعی و دلسوز والیبال کشور تبریک می‌گویم. نیمه‌های شب گذشته طی پروازی ۲۶ ساعته به اندونزی و خدمت تیم ملی والیبال جوانان رسیدیم و در این ۲۴ ساعت که کنار آن‌ها بودم، یک تیم با برنامه، با انگیزه و منظم را دیدم. واقعاً جای خوشحالی دارد و نتیجه رعایت این موارد به همراه برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کادر فنی تیم جوانان در این مسابقات، منجر به نتیجه‌ای شد که شاهد بودیم.

تقوی ادامه داد: به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان خسته نباشید می‌گویم. این برد متعلق به آن‌ها و مردم است. از همه مسئولین کشوری که محبت کردند و پیام تبریک فرستادند به ویژه ریاست محترم جمهور و وزیر ورزش و جوانان و همه کسانی که این تیم را با پیام تبریک خود مورد محبت قرار دادند تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون والیبال با تمجید از نمایش تیم جوانان ایران در رقابت فینال افزود: جای خوشحالی دارد. با توجه به دیدار قبلی با کره‌جنوبی پیش‌بینی می‌شد که رقابت سختی در پیش است اما جوانان ایران امشب با اقتدار این تیم را شکست دادند و این مسئله نشان می‌دهد که می‌توان به نسل آینده امیدوار بود. حلقه وصل میان تیم‌های جوانان و بزرگسالان ایران نیازمند برنامه‌ریزی و توجه بیشتر است. انشالله با حضور مربی طراز اول دنیا و تشکیل تیم ملی والیبال (ب) این جوانان را بیش از پیش مورد توجه قرار خواهیم داد تا به زودی شاهد تکرار نتایج خوب رده‌های سنی در تیم بزرگسالان باشیم.