تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733968
شناسه : 3733968
تاریخ :
انجام ۶۲ پرواز ویژه اربعین از گیلان به عراق اقتصاد ایران: رشت _ مدیرکل فرودگاه گیلان از انجام ۶۲ پرواز ویژه اربعین از این استان به عراق خبر داد و گفت: این پروازها از ۲۰ مرداد لغایت ۱۰ شهریور صورت می‌گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن میرحسینی شامگاه سه شنبه در گفت گو با برنامه تلویزیونی قدم قدم تا اربعین اظهار کرد: در سال گذشته فقط یک نوبت در هفته پرواز رشت به عراق برقرار بود که اکنون به جز روزهای یک شنبه هر روز پرواز مستقیم به عراق صورت می‌گیرد.

مدیرکل فرودگاه گیلان از انجام ۶۲ پرواز به عراق در روزهای منتهی به اربعین خبر داد و اضافه کرد: این تعداد پرواز از ۲۰ مرداد لغایت ۱۰ شهریور از گیلان به عراق صورت می‌گیرد.

به گفته میرحسینی، از ۶۲ پرواز ویژه اربعین ۴۴ پرواز به مقصد بغداد و ۱۸ پرواز به مقصد نجف اشرف صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به نرخ گذاری تعرفه بلیط پرواز رشت به عراق افزود: تعرفه بلیط رشت به عراق از سوی شرکت‌های هواپیمایی داخلی ۱۲ میلیون تومان تعیین شده است.

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به شرایط خاص پروازهای خارجی اضافه کرد: زواری که قصد سفر به صورت پروازی را دارند حداقل ۳ ساعت مانده پرواز در محل فرودگاه حاضر شوند تا تشریفات اولیه صورت گیرد.

میرحسینی از انجام پروازهای فوق العاده ویژه اربعین خبر داد و بیان کرد: برقراری این خط پروازی با دستور استاندار گیلان و ستاد اربعین صورت گرفته است.

مدیرکل فرودگاه گیلان همچنین در این گفت گو، هزینه‌های پرواز ۵ نفر از زوار اربعینی استان را تقبل کرد.