تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733963
شناسه : 3733963
تاریخ :
عملیات ارتباط دهی و سه راه گیری شبانه در رباط‌کریم اقتصاد ایران: رباط کریم- مدیر آبفا رباط‌کریم از اجرای عملیات ارتباط دهی و سه راه گیری شبانه در این شهرستان با هدف زون بندی شبکه توزیع به منظور مدیریت مصرف آب خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم آبرومند شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با هدف زون بندی شبکه توزیع به منظور مدیریت مصرف آب در روستای انجم آباد ضمن اجرای لوله گذاری یک مورد عملیات ارتباط دهی خط ۲۵۰ به ۲۰۰ چدن داکتیل به همراه یک مورد سه راه گیری در رباط کریم انجام شد.

وی گفت: در راستای اجرای برنامه زون بندی و پایدار سازی شبکه توزیع روستای پرجمعیت انجم آباد با هدف مدیریت توزیع آب شرب در تمامی مناطق روستا، ضمن اجرای عملیات لوله گذاری و خارج سازی خطوط فرسوده و قدیمی از مدار توزیع، عملیات ارتباط دهی و سه راه گیری این پروژه نیز انجام و به بهره برداری رسید.

مدیر آبفا رباط‌کریم ضمن تشریح مشخصات پروژه مذکور اظهار داشت: این عملیات (ارتباط دهی) به طور شبانه و توسط همکاران پرتلاش و خدوم امداد و حوادث آبفای رباط‌کریم شامل نصب شیر خط ۲۵۰ میلی متری و ارتباط دهی و سه راه گیری خط ۲۵۰ فولادی به ۲۵۰ چدن داکتیل بود که مطابق برنامه انجام شد.

آبرومند با تاکید بر مدیریت مصرف آب توسط شهروندان و مشترکین محترم یاد آور شد: روستای انجم آباد با جمعیتی قریب به ۱۵ هزار نفر از روستاهای بزرگ رباط کریم محسوب می‌شود و با انجام این پروژه زون های توزیع آب شرب این روستا مشخص و از یکدیگر جدا می‌شود و ضمن رفع مشکل افت فشار آب شرب کلیه‌ی مناطق انجم آباد نیز بصورت پایدار و مدیریت شده تأمین و توزیع می‌شود.