تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733956
شناسه : 3733956
تاریخ :
رفع مشکلات حقوقی روستاهای محروم توسط گروه جهادی شهید ابراهیم خانی اقتصاد ایران: همدان-مسئول گروه جهادی شهید ابراهیم خانی از رفع مشکلات حقوقی در روستاهای محروم با حضور گروه جهادی از اساتید دانشگاه آزاد ملایر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محی الدین ذهابی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه گروه جهادی شهید ابراهیم خانی با همکاری گروه جهادی شهید احدی در بحث تکمیل واحد مسکونی برای دو خانواده نیازمند در روستاهای ملایر همکاری داشته اظهار کرد: در این گروه جهادی بیش از ۳۰۰ نفر فعالیت دارند.

مسئول گروه جهادی شهید ابراهیم خانی یا اشاره به اینکه این گروه جهادی از اواسط مرداد ماه فعالیت‌های خود را شروع می‌کند افزود: در این راستا بنا است که اردویی فرهنگی نیز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در راستای فعالیت‌های فرهنگی علاوه بر برادران حاضر در اردوی جهادی خواهران نیز حضوری فعال دارند تصریح کرد: در این زمینه ۱۵ نفر از خواهران و ۱۰ نفر از برادران فعالیت داند.

ذهابی با اشاره به اینکه بنا داریم با همکاری تعدادی از اساتید دانشگاه آزاد ملایر در شهریور ماه یک برنامه را در قالب اردویی جهادی در روستاهای ملایر داشته باشیم افزود: در این برنامه قرار است که به صورت تخصصی با حضور اساتید دانشگاه در راستای حل مسائل حقوقی باشد که در این زمینه روستاهایی که دارای مشکل و آسیب‌های اجتماعی هستند روستای هدف ما هستند.

وی عنوان کرد: در حوزه عمرانی نیز قصد داریم که در یک یا چند مدرسه تعمیرات را داشته باشیم.

مسئول گروه جهاد شهید ابراهیم خانی دانشگاه آزاد اسلامی ملایر با بیان اینکه سال گذشته نیز برخی اقدامات عمرانی در مدارس و کارهای فرهنگی انجام شد گفت: درهای دورهای ما ۵ روزه بوده و در ایام انتخابات نیز در راستای جذب مشارکت حداکثری و.. فعالیت‌هایی خوبی داشتیم.