تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3733940
شناسه : 3733940
تاریخ :
قهرمان مسابقات اسنوکر در دسته برتر مشخص شد اقتصاد ایران: علی قره گوزلو برای سومین دوره متوالی به عنوان قهرمانی اسنوکر کشوری در دسته برتر دست پیدا کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ بیست و ششمین دوره مسابقات (دسته برتر) رنکینگ اسنوکر کشوری ۶ مرداد ماه به میزبانی هیات تهران آغاز شد و عصر امروز سه شنبه ۹ مردادماه مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات برگزار و برترین های این رشته مشخص شدند.

در پایان بیست و ششمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر ویژه سی و دو نفر برتر برترین ها مشخص شدند:

مقام اول: علی قره گوزلو از استان تهران

مقام دوم: سیاوش مزینی از استان تهران

مقام سوم مشترک: آرمان دیناروند از استان اصفهان و میلاد کاشانی از استان خراسن رضوی

این مسابقات با حضور ۳۲ ورزشکار برتر رنکینگ کشوری اسنوکر در مجموعه ورزشی حیدرنیا برگزار شد و در دیدار نهایی علی قره گوزلو موفق شد با نتیجه ۷ بر ۲ حریف خود مزینی را شکست دهد و برای سومین دور متوالی از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

سرداور این رویداد منصور مقدم رئیس کمیته داوران فدراسیون و مسئولیت برگزاری مسابقات بر عهده سینا وفادار سرپرست هیات بولینگ و بیلیارد استان سیستان و بلوچستان بوده است.

داوران مسابقات عبارت از: مهدی حیدری، محمد الیاسی، ساغر تاران، قاسم کریمی، مهدی ونکی، سعید فروتن، محبوب شاه علی دوست، علی سپهر، امیررضا زند آزاد می باشد.

در مراسم اختتامیه علی سلطانپور سرپرست فدراسیون و میثم تمیمی و دیگر ارکان هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران و علاقه مندان به رشته های بیلیاردی حضور داشتند.