تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3733905
شناسه : 3733905
تاریخ :
اذعان یک سرهنگ ارتش اسرائیل به ناکامی در برابر تونلهای حماس اقتصاد ایران: یک نظامی ارشد ارتش رژیم صهیونیستی به ناکامی نیروهای این رژیم در نابودی تونلهای مقاومت اذعان کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یک سرهنگ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی پرده از حقایق جدیدی درباره تونلهای حماس گشود.

سرهنگ احتیاط حازی نحاما ضمن اذعان به ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با تونلهای مقاومت در غزه به کانال هفت تلویزیون این رژیم گفت: بحث مربوط به نابودی تونلهای حماس اقدامی گمراه کننده است.

این نظامی صهیونیست تاکید کرد: ارتش افکار عمومی را فریب می دهد و ما به مقامات سیاسی دروغ می گوییم.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز شنبه در گزارشی اعلام کرده بود: شبکه تونل‌های حماس مانند تارهای عنکبوت با هم مرتبط هستند و در صورت قطع کردن مسیر یکی از آنها، مسیری جایگزین برای آن وجود دارد به طوری که این مسیر تونل ها مسدود نمی شود و ادامه خواهد یافت!

در ادامه این گزارش به نقل از یک مقام نظامی آمده است: ارتش اسرائیل تاکنون نتوانسته به یک تصویر کامل از شبکه تونل های حماس دست یابد و این شبکه بسیار گسترده تر از برآوردهای قبلی است.

در ادامه این گزارش آمده است: حماس یک نبرد دفاعی سازمان یافته را با استفاده از شبکه تونل‌های خود در زیر زمین انجام می دهد و این توانایی را دارد که نیروها و تجهیزات نظامی خود را از طریق زیر زمینی به هر منطقه از نوار غزه برساند.