تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3733896
شناسه : 3733896
تاریخ :
رقابت نزدیکی با چین داشتیم/در توپ‌های ساده دچار اشتباه شدیم اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: در توپ‌های ساده دچار اشتباه شدیم و عملکرد خوبی نداشتیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، ملی‌پوشان نوجوان ایران سومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر ۱۸ سال آسیا را ۳ بر ۲ به چین واگذار کردند.

عادل غلامی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از این دیدار بیان کرد: دیدار نزدیکی برابر چین داشتیم و در اکثر فاکتورها دو تیم عملکرد مشابهی داشتند. در توپ‌های ساده دچار اشتباه شدیم و عملکرد خوبی نداشتیم. در مسابقه با چین ۶۴ بار توپ‌گیری کردیم و در این فاکتور بی‌نظیر کار کردیم اما در برگشت‌ها نتوانستیم به‌خوبی عمل کنیم.

وی ادامه داد: در لحظات حساس، بازیکنانم نتوانستند به خوبی به یکدیگر پاس دهند و نتیجه را به نفع خود رقم بزنند اما در مجموع رقابت نزدیک و مهیجی بود.

غلامی با اشاره به ضعف شاگردانش در کنترل فاصله با چین گفت: این مسئله به رده سنی بازیکنان بازمی‌گردد. برای چین هم چنین اتفاقی رخ داد و بارها گفتم که بازیکنان در رده سنی نوجوانان کنترل چندانی روی عملکرد خود و نتیجه ندارند و این مسئله اقتضای سن بازیکنانم است.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در پایان گفت: باید دید در مرحله بعد به مصاف چه تیمی می‌رویم. احتمالاً حریف ما تایلند است. دو دیدار در پیش داریم و باید در آن‌ها به پیروزی برسیم تا به نیمه‌نهایی راه پیدا کنیم.