تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733894
شناسه : 3733894
تاریخ :
۱۴۵موکب استان بوشهر برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین فعال شدند اقتصاد ایران: بوشهر- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تاکنون ۱۴۵ موکب استان بوشهر برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین تأیید و فعال شده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات بعد از ظهر سه شنبه در نشست ستاد اربعین استان بوشهر با بیان اینکه ستاد اربعین با حضور همه مسئولان کمیته‌ها و مدیران مربوطه تشکیل جلسه داده و ۳۳ مصوبه داشته است، اظهار داشت: تأمین مواد غذایی با مشارکت مردم در دستور کار قرار گرفته است و تاکنون ۲۰۰ تن برنج، ۵۰ تن شکر، ۲۰۰ تن آرد، ۸۰ تن گوشت قرمز و ۹۰ تن گوشت مرغ تأمین شده است.

وی تعداد موکب‌های تأیید شده استان بوشهر برای ارائه خدمت به زائرین اربعین حسینی را ۱۴۵ موکب اعلام و بیان کرد: از این تعداد، هفت موکب در مرز شلمچه، ۶۵ موکب در ورودی‌های استان بوشهر تا قبل از مرز شلمچه و ۷۳ موکب در کشور عراق مستقر می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: از مجموعه ۷۳ موکب در کشور عراق ۷ موکب در شهر نجف، ۲۴ موکب در مسیر نجف به کربلا و ۴۲ موکب در شهر کربلا مستقر می‌شود.

پورات محور بودن بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر برای کمک در عرصه خدمات دارویی، درمانی، اعزام اورژانس و آمبولانس و دیگر تجهیزات با همکاری هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌های مرتبط استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد.

وی از تأمین سردخانه یخچالی، ژنراتور برق، کانتینر با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر خبر داد و گفت: برای برقراری پرواز بوشهر به نجف و بالعکس پیگیری‌های لازم انجام شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر همکاری صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه ویژه پارس جنوبی در تأمین اتوبوس و کمک‌های دیگر به زائرین و موکب‌های اربعین حسینی را مورد تأکید قرار داد.