تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733886
شناسه : 3733886
تاریخ :
جرایم استان قم در دهه اول محرم ۲۴ درصد کاهش یافته است اقتصاد ایران: قم- فرمانده انتظامی استان قم گفت: جرایم صورت گرفته در دهه اول محرم امسال ۲۴ درصد کاهش یافته و جرایمی نظیر سرقت به عنف، شرارت و نزاع‌ و درگیری کاهش چشمگیری داشته اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا میرحیدری ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی از اوایل تیرماه فعالیت‌های خود را در زمینه امنیت، تسهیل ورود و خروج زائران حسینی از کشور و صدور گذرنامه‌ها آغاز کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه گیت مرزها در زمینه امنیت و ورود و خروج زائران حسینی از کشور ۲۰۰ درصد افزایش پیدا کردند، ابراز کرد: باتوجه به افزایش مراجعات از شهروندانی که قصد مشرف شدن به عتبات را دارند انتظار می‌رود تا برنامه‌ها و ملزومات خروج از کشور را به روزهای پایانی موکول نکنند.

سردار میرحیدری تصریح کرد: به زائرانی که قصد خروج کشور در ایام اربعین را دارند، توصیه می‌کنیم تا نسبت به شرایط و ضوابط خروج از کشور، حفظ اموال و اشیا قیمتی همراه و منازلشان اهتمام داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان و زائران اربعین حسینی در صورت مشاهده افراد سودجو و مشکوک حتماً به مقامات امنیتی و نیروی انتظامی اطلاع دهند، افزود: زائران می‌توانند خدمات مربوط به خروج از کشور را از طریق نرم افزار یا سامانه پلیس دنبال کنند.

فرمانده انتظامی استان قم یادآور شد: زائران اربعین حسینی نسبت به درج مهر ورود و خروج از کشور در گذرنامه توسط متصدیان مربوطه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

سردار میرحیدری خاطرنشان کرد: جرائم صورت گرفته در دهه اول محرم ۲۴ درصد کاهش یافته و جرائمی نظیر سرقت به عنف، شرارت و نزاع و درگیری کاهش چشمگیری داشته‌اند.