تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733875
شناسه : 3733875
تاریخ :
پلیس مرودشت عامل انتشار شایعات علیه دختر جوان را دستگیر کرد اقتصاد ایران: شیراز-فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری شخصی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به نشر اکاذیب بر علیه یک دختر جوان کرده بود، خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرشید زینلی، اظهار داشت: شخصی با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا بیان کرد فردی ناشناس از طریق شبکه اجتماعی داخلی اقدام به انتشار تصاویر شخصی، تهدید در فضای مجازی و نشر اکاذیب و افترا بر علیه دخترش کرده است که موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات تخصصی و بررسی فنی صورت گرفته، متهم ۱۶ ساله شناسایی و با دستور مرجع قضائی احضار و پس از ارائه مستندات از سوی پلیس، به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: متهم اقرار کرد با قصد سو استفاده و ایجاد مزاحمت برای این دختر جوان دست به این اقدام زده تا از این طریق بتواند به نیت شوم خود برسد.

زینلی گفت: به افرادی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت و تهدید و نشر اکاذیب علیه دیگران می‌کنند، هشدار داده می‌شود با اثبات عمل مجرمانه آن‌ها باید پاسخگوی قانون و مسئول عمل مجرمانه خود باشند.