تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3733857
شناسه : 3733857
تاریخ :
اردوغان: اسرائیل مثل یک گروه تروریستی عمل می‌کند اقتصاد ایران: رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه رژیم اسرائیل مانند یک گروه تروریستی عمل می‌کند، اظهار داشت: نسل‌کشی، بربریت و وحشیگری (اسرائیل) باید در اسرع وقت با اتحاد بشریت متوقف شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی با اشاره به جنگ غزه گفت: سران کشورهای غربی و نهادهای بین‌المللی موظف به تامین امنیت، 300 روز است که این توحش را از دور تماشا می‌کنند.

وی با بیان اینکه مرتکب چنان وحشیگری شدند که اقدامات هیتلر، نفرین شده‌ترین شخصیت قرن گذشته را تحت‌الشعاع قرار داد، اظهار داشت: امروز غزه به بزرگترین اردوگاه کشتار جهان تبدیل شده است.

رئیس جمهور ترکیه با طرح این پرسش که باید چند هزار کودک دیگر کشته شوند تا سیاست اشغالگری اسرائیل برای شما آشکار شود؟، گفت: روند فعلی به بیراهه می‌رود. دولت اسرائیل که هیچ قانونی را نمی‌شناسد، نه تنها برای فلسطین و لبنان بلکه تهدیدی برای کل جهان و بشریت است.

اردوغان ادامه داد: اسرائیل مانند یک گروه تروریستی عمل می‌کند. نسل‌کشی، بربریت و وحشیگری (اسرائیل) باید در اسرع وقت با اتحاد بشریت متوقف شود.

 المپیک‌ به ابزاری برای انحراف طبیعت انسانی تبدیل شده‌ است

وی همچنین در خصوص مراسم افتتاحیه المپیک فرانسه گفت: تصاویر غیراخلاقی در افتتاحیه بازی‌های المپیک پاریس 2024 بار دیگر ابعاد تهدیدی که با آن مواجه هستیم را آشکار کرد. صحنه ننگین پاریس نه تنها جامعه کاتولیک و دنیای مسیحیت را، بلکه به همان اندازه ما را نیز آزرده کرد.

اردوغان با بیان اینکه کاری که در پاریس انجام می‌شود پروژه‌ای برای آن است که انسان، اشرف مخلوقات را از حیوانات پست‌تر جلوه دهند، افزود: در اولین فرصت با جناب پاپ تماس خواهم گرفت. اقدام غیراخلاقی انجام شده در حق جامعه مسیحیت و همه مسیحیان را با او در میان خواهم گذاشت. المپیک‌ به ابزاری برای انحراف طبیعت انسانی، ایجاد فساد در خانواده و تهدید امنیت و بقای نسل‌ها تبدیل شده‌ است.

انتهای پیام/