تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3733825
شناسه : 3733825
تاریخ :
کاپوجیانی: به حمایت نیاز داریم/ باید از دولت کمک بگیریم اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران گفت: نیاز داریم تا از دولت کمک بگیریم، حامی مالی جذب کنیم و به سفر بیشتری برویم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، النی کاپوجیانی، سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان در نخستین تمرین تیم ملی گفت: خیلی خوشحالم به ایران بازگشتم. پیشرفت خیلی خوبی در تیم زیر 18 سال داشتیم اما این پیشرفت کافی نبود و باید در رده پایه بیشتر کار کنیم و اردوها و بازی‌های بیشتری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان درباره عملکرد تیم ملی بسکتبال در کاپ آسیا در سال گذشته اظهار داشت: ابتدا روی تیم ملی حساب نمی‌کردند اما تیم ملی، سال گذشته در این رقابت‌ها نتیجه خوبی کسب کرد و به فینال رسید. بازیکنان خیلی تلاش می‌کنند اما باید تلاش آنها بیشتر شده و بازی‌های دوستانه بیشتری داشته باشند. از طرفی لیگ امسال ضعیف بود اما لازم است با بازی دوستانه بیشتر به رشد لازم برسند.

سرمربی یونانی تیم ملی درباره ترکیب تیمش خاطرنشان کرد: بازیکنان جدیدی به اردو اضافه شدند و سعی کردیم  از تیم زیر 18 سال هم به تیم اضافه کنیم. بازیکنان باید به خودشان انگیزه دهند، به صورت انفرادی روی خود کار کنند و از صفر شروع نکنند و آمادگی بهتری داشته باشند.

کاپوجیانی درباره مسابقات آینده تیم ملی گفت: بازی رسمی آینده تیم ملی مسابقات کاپ سطح دو آسیا به میزبانی چین است. قرار بود یک بازی در غرب آسیا داشته باشیم که متاسفانه لغو شد. در برنامه ما این است تا بازی دوستانه بیشتری در نظر بگیریم و دوره اردو کم شود. در بخش زنان نیاز داریم تا از دولت کمک بگیریم و حامی مالی جذب کنیم و به سفر بیشتری برویم زیرا شرایط زنان مانند مردان نیست. ما به حمایت بیشتری نیاز داریم.

انتهای پیام/