تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3733817
شناسه : 3733817
تاریخ :
تحلیل «طلایی» مفسر ایتالیایی از حضور طارمی در اینتر اقتصاد ایران: مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا از مهاجم ایرانی اینتر تمجید ویژه‌ای کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانچسکو گرازیانی که بین سال‌های 1975 تا 1983 در تیم ملی فوتبال ایتالیا عضویت داشت و در رده‌ باشگاهی هم برای تیم‌هایی همچون تورینو، فیورنتینا و اودینزه بازی کرد، در گفت‌و‌گو با «رادیو اسپورتیوا» ایتالیا، درباره اضافه شدن مهدی طارمی به خط حمله اینتر گفت: اینتر با جذب مهدی طارمی خط حمله‌اش را کامل کرد.  

وی افزود: این مهاجم ایرانی می‌داند که لائوتارو مارتینس و مارکوس تورام در ترکیب اصلی بازی خواهند کرد. طارمی یک ذخیره لوکس نیست، بلکه خیلی بیشتر از این چیزهاست، چون اینتر در بسیاری از جبهه‌ها (اشاره به حضور در رقابت‌های مختلف) مشغول خواهد بود و داشتن جایگزین‌هایی در این سطح مثل داشتن طلای ناب است.  

مفسر فوتبال ایتالیا در پایان در تمجید از مدیران باشگاه اینتر بابت جذب این مهاجم ایرانی اظهار داشت: جذب طارمی در ازای صفر یورو، کار فوق‌العاده‌ای بود که پی‌یرو آئوسیلیو و جوزپه ماروتا انجامش دادند.

طارمی 32 ساله که در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری با امضای قراردادی سه ساله به اینتر پیوست، در هر سه بازی دوستانه اول نراتزوری (دو بازی اول درون تمرینی و پشت‌ درهای بسته برگزار شد) موفق به گلزنی شد و آمار 5 گل‌زده و یک پاس‌گل را در این سه بازی از خود بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/