تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733808
شناسه : 3733808
تاریخ :
انهدام باند سارقین منزل با ۲۵ فقره سرقت در زنجان اقتصاد ایران: زنجان-رییس پلیس آگاهی انتظامی استان زنجان از انهدام باند سارقان با بیش از ۲۵ فقره سرقت منزل و کشف ۸۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در سطح استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کاراگاه محمد علی آدینه لو گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در استان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان زنجان افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های نوین پلیسی سارقان را شناسایی کردند.

آدینه لو تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی، سارقان را با اقدامات پیچیده و تعقیب و مراقبت در عملیاتی غافلگیرانه مجموعاً تعداد سه سارق در حال حرکت که تحت تعقیب چهار استان دیگر بودند را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه با نظر کارشناسان بیش از ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به سرقت طلاجات از منازل شهروندان اعتراف کردند که تحقیقات جهت تکمیل پرونده در این خصوص از متهمان ادامه دارد.

توقیف چهار دستگاه خودرو کامیون و کشف ۳۳ تُن گندم فاقد مجوز در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف چهار دستگاه خودرو کامیون و کشف ۳۲ تُن ۷۸۰ کیلوگرم گندم فاقد مجوز در زنجان خبر داد.

سرهنگ حسین بدری گفت: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالاهای اساسی و به منظور جلوگیری از خروج غیر مجاز گندم از کشور، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی، در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری و گشت زنی هدفمند در پلیس راه زنجان- میانه به چهار دستگاه خودرو کامیون مشکوک و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند که در ادامه در بازرسی از چهار دستگاه کامیون مذکور جمعاً ۳۲ تُن ۷۸۰ کیلوگرم گندم فاقد مجوز، کشف و چهار نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در پایان با اعلام اینکه ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۶ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: گندم‌های مکشوفه جهت تخلیه به سیلوی الغدیر زنجان انتقال داده شد.