تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733798
شناسه : 3733798
تاریخ :
خودروی سوخت‌بر در جاده بندرخمیر جان ۲ نفر را گرفت اقتصاد ایران: بندرعباس- رییس پلیس راه استان هرمزگان از تصادف سواری پژو پارس با یک دستگاه خودرو سمند سوخت بر قاچاق در محور مواصلاتی بندرخمیر با دو کشته خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی نیکبخت در تشریح این خبر بیان کرد: عوامل گشتی پلیس راه در ساعت ۰۱:۲۰ شب گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از یک فقره تصادف خودرو در محور کشار - بندر خمیر مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه خودرو سواری سمند فاقد پلاک حامل سوخت گازوئیل قاچاق با یک دستگاه سواری پژو پارس برخورد که بر اثر شدت سانحه و مواد سوختی اشتعال‌زا، هردو خودرو طعمه حریق شدند.

این مسؤول انتظامی علت سانحه را انحراف به چپ سواری پژو عنوان کرد و اظهار داشت: متأسفانه بر اثر این آتش‌سوزی، رانندگان هر دو خودرو در دم فوت کردند که با همکاری عوامل آتش نشانی اطفا حریق انجام و جسد دو متوفی به سردخانه منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان با بیان اینکه خطرات این نوع سوانح فقط متوجه خودرو سوخت‌بر نیست و با توجه به وقوع آتش‌سوزی برای سایر ترددها نیز بسیار خطرآفرین است، خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهای حامل سوخت قاچاق برای فرار از قانون با سرعت بالا مسیرها را طی می‌کنند که منجر به بروز چنین حادثه‌های تلخ و ناگواری می‌شوند که متأسفانه این حادثه برای بار اول نبوده و طی سال جاری شاهد چند حادثه برای سوخت بران قاچاق و سایر خودروهای عبوری بوده‌ایم که منجر به آتش‌سوزی و فوت جمعی از رانندگان و خانواده‌ها شده است.