تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733794
شناسه : 3733794
تاریخ :
نقطه‌های قابل افتخار تاریخ هرمزگان باید بازگو شود اقتصاد ایران: بندرعباس- مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر گفت: هرمزگان از مراکز هویت بخش به ایران است از این رو باید نقطه‌های قابل افتخار تاریخ هرمزگان برای اطلاع مردم ایران بازگو شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی رحمتی ظهر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیر خبرگزاری مهر هرمزگان اظهار کرد: بخشی از هویت ایران امروز با آزادسازی بندرعباس شکل گرفته است یعنی با آزادسازی بندرعباس و جزایر خلیج فارس ایران به کشوری جدید و مؤثر در تحولات ملی و بین‌المللی تبدیل شده است.

وی افزود: در آزاد سازی جزایر خلیج فارس شاهد تعامل سازنده با بخشی از بیگانگان برای بیرون راندن بخش دیگری از بیگانگان هستیم و این نشان می‌دهد که می‌توان با دنیا تعامل کرد و بازنده نبود.

مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر تاکید کرد: خلأ روایتی که از آزادسازی بندر گمبرون وجود داشته است تا به امروز در رابطه با آخرین شهید مدافع حرم هرمزگان نیز ادامه پیدا کرده است از این رو ضرورت دارد نقطه‌های قابل افتخار تاریخ هرمزگان بیشتر بازگو شود تا مردم کشور بتوانند با آن به درستی آشنا شوند.

وی ادامه داد: استان هرمزگان برای ما یک استان قابل افتخار است و بخش جدانشدنی از هویت ایران به شمار می‌آید که متأسفانه کمتر به آن پرداخته‌ایم از این رو یکی از علت‌های حضور ما در هرمزگان این است که بتوانیم راهکارهای بیشتر پرداختن به استان هرمزگان را بررسی کنیم.

رحمتی با تاکید بر لزوم تقویت همگرایی بین رسانه‌های استان هرمزگان عنوان‌کرد: تقویت جنبه‌های صنفی برای به حداقل رساندن دغدغه‌های معیشتی خبرنگاران یکی از اولویت‌ها در کشور است که تلاش می‌کنیم به این سو حرکت کنیم.

مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر با بیان اینکه کل اعتبارات فرهنگی کشور یک درصد از بودجه کشور را در بر می‌گیرد، ادامه داد: کمبود اعتبارات و ناکافی بودن بودجه‌های فرهنگی موجب شده است که امروز شاهد به حد نصاب نرسیدن کمیسیون فرهنگی مجلس باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد که در حل مسائل صنفی رسانه‌ها و مطبوعات همراهی کنیم چرا که باور داریم حل مسئله‌های رسانه‌ای یکی از وظایف رسانه است.