تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733772
شناسه : 3733772
تاریخ :
جابه‌جایی زائران اربعین از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود اقتصاد ایران: زنجان-معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان زنجان از برنامه‌ریزی برای جابه‌جایی ۲۸ هزار زائر با استفاده از ۹۳۰ سرویس در ایام اربعین خبر داد و گفت: جابه‌جایی زائران از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا کرمی در جلسه ستاد اربعین استان زنجان به جابه‌جایی ۳۳ هزار و ۹۵۲ زائر با ۸۴۴ سرویس در سال‌گذشته اشاره و اظهار کرد: ۲۳ هزار و ۳۶۷ زائر از این مجموع زائران زنجانی بودند که با ۵۳۴ سرویس جابه‌جا شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از برنامه‌ریزی برای جابه‌جایی ۲۸ هزار زائر با استفاده از ۹۳۰ سرویس در ایام اربعین خبر داد و افزود: جابه‌جایی زائران از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود.

کرمی تعداد ناوگان پیش‌بینی شده برای جابه‌جایی زائران اربعین را ۱۳۰ دستگاه اعلام کرد و گفت: جلسات متعدد صنفی با دستگاه‌های دیگر متولی در امور نظارت و کنترل برگزار شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به تجهیز راهدارخانه‌های بین‌راهی، گفت: راهدارخانه‌ها برای اسکان اضطراری آماده‌سازی شده‌اند.

وی از انعقاد قرارداد با یک شرکت حمل و نقل عراقی خبر داد و افزود: این قرارداد برای انتقال مستقیم زائران به داخل عراق منعقد شده که اگر زائران استقبال کنند عملیاتی می‌شود.