تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733760
شناسه : 3733760
تاریخ :
انتخابات مجامع هلال‌احمر گلستان برگزار می شود اقتصاد ایران: گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از برگزاری ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر استان در ۱۹ مرداد ماه خبر داد و گفت: بیش از ۳۲ هزار نفر واجد شرایط برای رأی دادن هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شوراهای اجرایی بازوان توانمند هلال‌احمر در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های جمعیت هستند، اظهار کرد: بر مبنای اساسنامه مصوب مجلس شورای اسلامی، جمعیت هلال‌احمر به عنوان یک جمعیت مستقل، عمومی و غیرانتفاعی که از قوانین جمهوری اسلامی ایران و صلیب سرخ جهانی تبعیت می‌کند و موظف است انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر را هر چهار سال یک بار برگزار کند.

وی با بیان اینکه ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر در ۱۹ مرداد ماه برگزار می‌شود، افزود: اعضای جوانان، داوطلبان، خیرین، امدادگران و نجاتگران، که دو سال سابقه عضویت را داشته و در سامانه عضویت هلال‌احمر ثبت شده باشند می‌توانند در انتخابات مجامع شرکت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان ضمن دعوت از اعضا و داوطلبان برای مشارکت در انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر خاطر نشان کرد: ۳۲ هزار و ۲۸۲ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند و می‌توانند در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های هلال‌احمر مشارکت کنند و به کاندیداهای مورد نظر خود رأی دهند.

غریب آبادی با اشاره به کاندیداهای ششمین دوره از انتخابات مجامع گفت: ۱۲۴ نفر در سطح ۱۳ شهرستان کاندیدای شورای اجرایی و بازرسی هستند که پس از برگزاری انتخابات، در هر شهرستان چهار نفر به عنوان عضو اصلی شورای اجرایی، دو نفر به عنوان عضو علی البدل شورای اجرایی، یک نفر به عنوان بازرس و یک نفر به عنوان بازرس علی البدل انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات برابر زمانبندی ابلاغی با رعایت کامل دستورالعمل و آئین نامه مربوطه صورت گرفته است، گفت: ساعت ۸:۳۰ روز جمعه ۱۹ مرداد ماه انتخابات مجامع هلال‌احمر همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد و اعضا با در دست داشتن کارت ملی می‌توانند در این انتخابات مشارکت کنند.