تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733758
شناسه : 3733758
تاریخ :
مدیر خبرگزاری مهر در استان هرمزگان معارفه شد اقتصاد ایران: بندرعباس- با حکم مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر، «علی ستاری» به عنوان مدیر خبرگزاری مهر در استان هرمزگان معارفه شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه با حضور محمد مهدی رحمتی مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر، حسام الدین حیدری معاون خبر خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان و جمعی از مسؤولان استانی و نمایندگان رسانه‌ها و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی علی ستاری به عنوان مدیر خبرگزاری مهر در استان هرمزگان منصوب شد.

متن حکم وی به شرح ذیل است:

برادر انقلابی و جهادی جناب آقای علی ستاری

سلام علیکم با توجه به تعهد، تجربه و سوابق شما به موجب این حکم به عنوان مدیر دفتر استان هرمزگان خبرگزاری مهر منصوب می‌شوید.

تقویت نگاه مسئله محوری با رویکرد و اولویت فرهنگی در تولیدات استانی، توجه ویژه به فعالیت جریان اصیل انقلابی، تعامل شایسته و مستقلانه با ارگان‌ها و نهادهای استانی، تقویت حضور در شبکه‌های اجتماعی، بهبود روند تولیدات چندرسانه‌ای و ارتقای حوزه اقتصاد رسانه با رعایت اصول و چارچوب‌ها اهم وظایف جنابعالی می‌باشد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از همت و توان خود و سایر همکاران در ارتقای نقش آفرینی خبرگزاری مهر در جبهه رسانه‌ای انقلاب، آگاهی بخشی، امیدآفرینی و خدمت به مردم موفق باشید.

محمد مهدی رحمتی مدیر عامل