تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733733
شناسه : 3733733
تاریخ :
اطفای آتش‌سوزی جنگل‌های لرستان نیازمند عزم همه‌جانبه است اقتصاد ایران: خرم‌آباد - استاندار لرستان تأکید کرد: اطفای آتش‌سوزی جنگل‌های این استان نیازمند عزم همه‌جانبه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت ظهر امروز سه‌شنبه در بازدید از پاسگاه جنگل‌بانی مرکزی خرم‌آباد، اظهار داشت: از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان جنگل‌بانی در مهار آتش‌سوزی در جنگل‌ها تشکر می‌کنم اما نیاز است که مردم و به‌ویژه اهالی روستاهای حاشیه مناطق جنگلی در این اقدام مهم به یاری کارکنان جنگل‌بانی بیایند.

وی، جنگل‌های انبوه زاگرس را جزو مهم‌ترین منابع خدادادی ملی و ریه‌های کشور قلمداد کرد و گفت: تمامی ما در قبال حفظ و سلامت جنگل‌ها مسئولیم و باید در آن مشارکت داشته باشیم.

استاندار لرستان به بازدید از پاسگاه جنگل‌بانی مستقر در منطقه «تاف» از بخش مرکزی خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: در این بازدید گزارش‌هایی از اقدامات پیشگیرانه و اطفا در زمان وقوع حریق ارائه شد که جای تقدیر دارد.

شفقت، تأکید کرد: اطفای حریق باتوجه‌به وضعیت جغرافیایی و ارتفاع مناطق جنگلی به‌تنهایی و توسط کارکنان مجموعه جنگل‌بانی بسیار مشکل است و نیازمند عزم جهادی و حمایت همه‌جانبه است.