تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733725
شناسه : 3733725
تاریخ :
برگزاری اولین جشنواره ملی اعطای نشان نیکوکاری در همدان اقتصاد ایران: همدان-مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری اولین جشنواره ملی اعطای نشان نیکوکاری در همدان خبر داد.‌

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این رویداد ویژه تشکل‌های خیریه است و از تشکل‌های برتر در سه حوزه خدماتی-حمایتی، عمران و آبادانی و توسعه زیست‌بوم، احسان و نیکوکاری تجلیل و قدردانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان تا پایان مردادماه برای ثبت نام در جشنواره فرصت دارند، افزود: آئین اعطای نشان نیکوکاری به برگزیدگان، پاییز سال‌جاری برگزار می‌شود.

حاجی زین العابدینی ادامه داد: تمامی تشکل‌های خیریه‌ای که مجوز فعالیت خود را از مراجع وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها، سازمان بهزیستی، وزارت ورزش و جوانان و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی اخذ کرده‌اند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان اضافه کرد: محورهای جشنواره شامل سه حوزه خدماتی-حمایتی، عمران و آبادانی و توسعه زیست‌بوم، احسان و نیکوکاری است.

وی درباره نحوه ثبت نام در جشنواره نیز گفت: افراد حائز صلاحیت می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی neshanenikookari.ir جهت شرکت در فرآیند ارزیابی اقدام کنند.

برگزاری اولین جشنواره ملی اعطای نشان نیکوکاری در همدان